Csopa Gamification - Szendvics és rétes – motivációs megközelítések a játékosításban

2018 tavaszán a gamificationnel foglalkozunk az óbudai Csodák Palotájában. A téma szakértője, Fekete Zsombor játéktervező vezeti be az érdeklődőket a játékosítás világába. Megvizsgáljuk, miként alkalmazhatók a játékelemek az élet játékon kívüli területein, például a gyermeknevelésben, vagy a kiégett munkatársak motiválásában.
A rendezvényen a Csopa Night kedvezményes belépőjeggyel lehet részt venni, mellyel a program előtt (17 és 18 óra között) és utána (kb. 19:30-tól 20 óráig) kipróbálható a Csopa két szintjének 250 interaktív eszköze. Előzetes regisztráció a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.
Szendvics és rétes – motivációs megközelítések a játékosításban
Az 1940-es 50-es években kutató-pszichológusok kísérletekkel próbálták feltérképezni, hogyan reagálnak az emberek különféle ingerekre, hogyan lehet őket befolyásolni. A huszadik század végére ez az irány időlegesen háttérbe szorult. Ma a videojátékok tervezésekor olyan szabályokat alakítunk ki, amelyekkel a játékosok viselkedését befolyásoljuk, manipuláljuk. Vajon melyek ennek a manipulációnak a határai? Mi mindent lehet elérni a játékok, illetve a játékosítás segítségével?
Dátumok:
- 2018-04-11 18:00