Jul 31 2025
Csopa STEAM Élményprogram csomagok a 2025/26-os tanévben iskolásoknak
Fedezd fel a tudomány, a technológia, a mérnöki gondolkodás, a művészetek és a matematika (STEAM) élményalapú világát a Csodák Palotájában!
Folytatva az előző tanévben elindított oktatási programokat a Csodák Palotája idén is szeretettel várja az óvodás, általános iskolás csoportokat, a tudományok iránt érdeklődő gyerekeket a Csopa Alkotópedagógiai Műhely STEAM programjaira.
STEAM rövidítésének jelentése:
S – Science – természettudományok
T – Technology – technológia
E – Engineering – mérnöki szemlélet
A – Arts – művészet
M – Mathematics – matematika

A Csodák Palotája 2025 szeptemberétől 2026 áprilisáig minden tanítási napon várja az óvodás csoportokat küldetésalapú STEAM-foglalkozásaira. A program végén STEAM-oklevelet kap minden résztvevő, a foglalkozás előtt vagy után pedig a Csodák Palotája teljes területén szabadon játszhattok.
Választható küldetések
- Egyalkalmas STEAM-élmény – másfélórás vezetett program ovisoknak és általános iskolásoknak az életkori sajátosságokat figyelemebe vevő interaktív STEAM-műhelyfoglalkozásokkal
- Két- vagy háromalkalmas STEAM-bérlet a leglelkesebb felfedezőknek.
A háromalkalmas STEAM-bérlet témái (kétalkalmas bérlet esetén a második és harmadik téma egyike választható):
STEAM – Iskolás csoportoknak (7–12 év)
- Öveges nyomában – Eredjetek Öveges József, a híres magyar ismeretterjesztő nyomába! Fedezzétek fel álmát, a Csodák Palotáját! A foglalkozás alatt megismerhetitek Öveges életét és munkásságát, látványos kísérlet bemutatón vehettek részt a róla elnevezett előadóteremben. Együtt válaszolunk veletek arra a kérdésre is, milyen lenne a mai kor Övegese, hol, mit népszerűsítene?
- Tudomány a zsebemben – Tudás az okostelefonnal és azon túl… Köpenyt, védőszemüveget fel! A fizika és a kémia eszköztárával felvértezve kalandozunk a Csopa élménytereiben és a Richter Gedeon laborban.
- Művész vagy tudós? – A harmadik alkalommal az alkotás öröme és a tudományos kíváncsiság egyesül kémiai reakciókat, a fényt felhasználva.
Ha esetleg még játékosabb programra vágynak iskolás csoportként is válogathatnak óvódásoknak szóló programjaink közül, melyet igyekszünk a kicsit idősebb 6-7 éves korosztály tudásszintjéhez igazítani.
Link ovis programra
Miért éri meg a program?
- Kettő az egyben élmény – 90 perces, küldetésalapú foglalkozás + egész napos élményközpont-használat egyetlen áron.
- Kreatív, kompetenciafejlesztő tanulás – a gyerekek felfedeznek, kísérleteznek, csapatban gondolkodnak.
- STEAM-oklevél – kézzelfogható sikerélmény és motiváció.
- Nincs rejtett költség – anyagköltség, foglalkozásvezető és napi belépő benne van; érkezéskor fizettek.
- 30 év tapasztalat – a Csodák Palotája garantálja a biztonságot és a minőséget.
Csomagok és árak
| Iskolások (7–12 év) | STEAM 1× | 1 × 90 perc | ízelítő STEAM-programjainkból • STEAM-oklevél • Napi belépő | 4 900 Ft |
| STEAM 2× | 2 × 90 perc | bevezető + 1 választható STEAM küldetés • STEAM-oklevél • Napi belépő | 7 500 Ft | |
| STEAM 3× | 3 × 90 perc | 3 STEAM küldetés • STEAM-oklevél • Napi belépő | 8 500 Ft |
* Foglalkozás-felépítés: interaktív bevezető → tematikus program → a foglalkozás előtt/után szabadon játszhatsz
** Árak min. 15 fős csoportokra; / 10 gyerekenként 1 kísérő pedagógus díjmentes, ovis csoportoknál 2 kísérő díjmentes.
Csak látogatnátok? Csoportos belépő foglalkozás nélkül: 3 900 Ft / fő
Foglalás lépései
- Írjatok a tudas@csopa.hu címre (csomag, létszám, preferált nap, javasolt dátum).
- Munkanapokon 24 órán belül visszaigazoljuk a szabad időpontokat és elküldjük a részleteket.
- Érkezéskor, a helyszínen rendezitek a program díját (készpénz, kártya vagy előre utalás).
Aktivitások foglalása, további információ: tudas@csopa.hu.
Fedezzétek fel együtt a tudomány csodáit – találkozzunk a Csodák Palotájában!
